header_2020.jpg

De invloed van jongere generaties op de totale foodservice markt

Jan Willem Grievink is CEO FoodService Instituut Nederland auteur en al 40 jaar op beleidsniveau actief in de foodsector. Als boerenzoon kwam hij al jong in aanraking met een supermarktondernemer. Jan-Willem volgde opleidingen in marketing, bedrijfseconomie, journalistiek en general management. Sinds 2003 is hij directeur van het FoodService Instituut (FSIN) en als hoofddocent strategie en ontwikkeling verbonden aan EFMI Business School en de Masterclass Foodretail.

Hij houdt zich continu bezig met veranderingsprocessen toegespitst op foodshopper- en ketenvraagstukken in de (inter)nationale levensmiddelenbranche. Hij heeft tientallen publicaties, studies en vakboeken op zijn naam staan.

Jan Willem was onder andere marketing manager bij de Nedac Sorbo Group, hoofdredacteur en directeur van de vakbladen Foodmagazine en NieuwsTribune en directeur bij de Prisma Food Group (met 400 supermarkten). Sinds 1998 is hij primair bezig met strategische veranderingen in de brede foodsector. Hij geeft zijn visie jaarlijks in tientallen presentaties, colleges, interviews met de landelijke pers en vakbladen.

Jan Willem zal in zijn sessie tijdens Horecabeurs Goes alles vertellen over de invloed van jongere generaties op de totale foodservice markt

Jan Willem Grievink
De invloed van jongere generaties op de totale foodservice markt
Datum Maandag 9 maart 2020
Tijd 11:00
Locatie Sprekers Ruimte
  Inschrijven