header_2020.jpg

Een bezoek meer dan waard

Perry Kentin is directeur van LMG. Dit full service reclamebureau, met vestigingen in Goes en Breda, organiseert de Horecabeurs dit jaar voor de vijfde keer. De beurs zelf beleeft komend jaar de 52ste editie. Kentin signaleert een positieve kentering. “Het is nu al duidelijk dat het beursoppervlak komend jaar terug is op het niveau van enkele jaren geleden. We rekenen, met 10.000 vierkante meter, op twee complete hallen. En de wetmatigheid daarin is eenvoudig; meer exposanten betekent meer bezoekers en dus potentiële klanten. Een vliegwiel dus, waarvan iedereen profiteert.”

Natuurlijk wordt in de komende maanden de invulling van de beurs en het begeleidende programma steeds duidelijker. Ongetwijfeld weten Kentin en zijn collega’s ook dit jaar weer een ideale combinatie te maken van zakendoen en kennisoverdracht. "De afgelopen jaren tikten we met enige moeite de 10.000 bezoekers aan. Ik ben ervan overtuigd dat we daar dit jaar overheen gaan.” aldus Perry Kentin.

Lees het hele interview